مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-13پزشكي

دیدار مسوولان بهداشت و درمان کشور با حناچی/ورود شهرداری به خدمات پزشکی از راه دور


معاون وزیر بهداشت در دیدار با شهردار تهران از آمادگی وزارت بهداشت برای در اختیار قرار دادن امکانات و مجوزهای لازم به شهرداری جهت ارائه خدمات ویژه از جمله پزشکی از راه دور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صبح امروز با حضور جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه بهداشت و درمان کشور در دفتر شهردار تهران ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با بیماری کرونا ، بر رشد و توسعه همکاری های فیمابین جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موثرتر به عموم شهروندان تهران تاکید شد.

در این جلسه که با حضور شهردار تهران برگزار شد، محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مرکزی مبارزه با بیماری شهر تهران، عباسعلی کریمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا دلاوری معاون بهداشتی این دانشگاه و همچنین حامد مظاهریان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم نیز حضور داشتند.

 ظفرقندی ضمن ارائه گزارش پیرامون شرایط حاکم بر حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با پاندمی کرونا، به نقش سازنده شهرداری تهران و لزوم هم افزایی و همکاری هرچه بیشتر شهرداری با سایر نهاد های ارائه کننده خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسوولان بهداشت و درمان کشور با حناچی/ورود شهرداری به خدمات پزشکی از راه دور

دیدار مسوولان بهداشت و درمان کشور با حناچی/ورود شهرداری به خدمات پزشکی از راه دور