مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-13اجتماعي

حضور فعال پلیس راه قزوین در محورهای برف گیر استان


فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به طرح رزمایش ترافیکی زمستانه در قزوین خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی محورها به ویژه محورهای برف گیر، کوهستانی و اصلی حضور فعال خواهد داشت و هماهنگی بیشتر و بازگشایی به موقع مسیرها در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به طرح رزمایش ترافیکی زمستانه در قزوین خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی محورها به ویژه محورهای برف گیر، کوهستانی و اصلی حضور فعال خواهد داشت و هماهنگی بیشتر و بازگشایی به موقع مسیرها در دستور کار قرار دارد.

سردار علی ابراهیمی در طرح رزمایش ترافیکی که ظهر یکشنبه 23 آذر در قرارگاه پلیس راه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تغییرات جوی، برودت هوا و نزولات جوی را در ماه اخیر شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح ترافیک جزو وظایف ذاتی پلیس است، بیان کرد: پلیس در راستای ایفای نقش خود در نقاط حساس و پرخطر حضور دارد تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: خدمت رسانی در قزوین به دلیل شرایط جعفرافیایی و محورهای مواصلاتی استان از حساسیت خاصی برخوردار است در این میان ممنوعیت ترد در شهرها کار پلیس را مضاعف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال پلیس راه قزوین در محورهای برف گیر استان

حضور فعال پلیس راه قزوین در محورهای برف گیر استان