مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-13حوادث

پارکینگ خودرو های احتکار شده در غرب تهران لو رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع های تجاری .

- رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی یک پارکینگ و کشف 74 دستگاه خودروی احتکاری به ارزش 160 میلیارد ریال در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع های تجاری غرب تهران مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، ماموران به پارکینگ مجتمع اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف 74 دستگاه خودروی احتکاری شامل 71 دستگاه خودروی مونتاژ داخل اعم از انواع پژو206،405، پارس، سمند سورن، دنا معمولی، اچ سی کراس، پراید و سه دستگاه خودروی خارجی جک اس-5 شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش کالا های احتکار شده حدود160 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهارکرد: در این خصوص یک متهم که مالک پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ خودرو های احتکار شده در غرب تهران لو رفت

پارکینگ خودرو های احتکار شده در غرب تهران لو رفت