مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-13پزشكي

چگونه نان کرونایی نخریم؟


کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در نانوایی ها خریداران باید از ماسک، - ایسنا/زنجان کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در نانوایی ها خریداران باید از ماسک، دستکش استفاده کرده و نان را در منزل در دمای 72 درجه داغ کنند.

جلیل نصیری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با نحوه انتقال بیماری کرونا از طریق نانوایی ها، اظهار کرد: بیشترین راه انتقال بیماری کرونا از طریق نانوایی ها با ورود شخص بدون ماسک و دستکش به آن مکان و سرفه کردن فرد مذکور است.

این افراد می توانند افراد دیگر و محیط را آلوده به ویروس کرونا کنند و شخص توسط دست خود می تواند نانی که به خانه می برد را آلوده کند.

وی با بیان اینکه در اکثر نانوایی های استان به خصوص سنگک پزی ها و نانوایی بربری فاصله اجتماعی رعایت نمی شود، افزود: افراد مراجعه کننده به نانوایی ها، حق عبور به نانوایی را ندارند و همه کارکنان نانوایی موظف به استفاده از ماسک هستند و فرد تحویلدهنده نان علاوه بر ماسک باید از دستکش نیز استفاده کند که در این زمینه مقاومت هایی از سوی آنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه نان کرونایی نخریم؟

چگونه نان کرونایی نخریم؟