مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-13اقتصادي

کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به نیازمندان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال خدماتی به ارزش یک میلیارد تومان با همکاری گروه های جهادی در قالب ساخت و تعمیر مسکن، - جهیزیه، توزیع سبدکالا به نیازمندان پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین دشتی با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به مددجویان اردبیلی، اظهار کرد: این کمک ها در قالب خرید و ساخت مسکن، انشعابات آب، برق و گاز، تامین جهیزیه، توزیع سبدکالا و پک تحصیلی به خانوار مورد حمایت این نهاد ارائه شده است.

وی به همکاری 16 گروه جهادی با کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: پنج گروه جهادی شهید بیگلری، شهید صوابی، شهید حدادیان کلور، شهید کاتب و بسیج سازندگی نمین بیشترین همیاری را با این نهاد دارند.

دشتی با اعلام اینکه پس از بررسی مسائل مددجویان به خصوص اقشار آسیب پذیر ساکن در مناطق محروم و حاشیه نشین، لزوم رسیدگی به امور آنها در دستور کار قرار می گیرد، بیان کرد: گروه های جهادی با همه توان در این مناطق ساکن شدند تا علاوه بر رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، گام های موثری را نیز برای خوداتکایی آنها بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه گروه های جهادی متشکل از جوانان پرشوری هستند که به صورت انقلابی و جهادی برای رفع محرومیت و ریشه کنی فقر از منطقه تلاش می کنند، گفت: فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به نیازمندان اردبیلی

کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به نیازمندان اردبیلی