مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-13فرهنگي

جشنواره تئاتر آذربایجان آغاز بکار کرد/3اثر به روی صحنه می رود


سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی با اجرای سه اثر بدون حضور تماشاگران در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه آغاز شد و علاقمندان تئاتر این بار در فضای مجازی آن را دنبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی شنبه شب در حالی در ارومیه آغاز شد استارت جشنواره تئاتر آذربایجان غربی با اجرای سه اثرکه به لحاظ شرایط کرونایی تماشاگری در سالن حضور نداشت و تنها هیئت داوران به تحلیل آثار پرداختند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان در این خصوص با بیان اینکه این جشنواره با اجرای “معصوم مرده” به کارگردانی مرتضی نورپور آغاز به کار کرد، گفت: این نمایش در پلاتو هنر مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه به روی صحنه رفت.

امید خاکپور افزود: این نمایش داستان زندگی یک خانواده را بیان می کند که زیر فشار اقتصادی عصر حاضر با مشکلات نفس گیری دست و پنجه نرم می کنند.

وی اضافه کرد: دومین اثر از نخستین روز جشنواره “استرالیا” نام داشت که با کارگردانی یاور علیپور در ساعت 15 و در تالار شمس به روی صحنه رفت.

خاکپور با بیان اینکه این اثر بر اساس سبک سوررئالیسم اجرا شد، بیان کرد: “استرالیا” روایت ماجرای “گاردین” مردی با اصالت اروپایی، “عدنان” پسری از جنوب ایران و “سامیه” دختری افغان است که برای مهاجرت به استرالیا راهی می شوند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر آذربایجان آغاز بکار کرد/3اثر به روی صحنه می رود

جشنواره تئاتر آذربایجان آغاز بکار کرد/3اثر به روی صحنه می رود