مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-13پزشكي

64 پروژه پویش «ره سلامت» در خراسان جنوبی افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 64 پروژه پویش «ره سلامت» در خراسان جنوبی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 124 میلیارد ریال به صورت همزمان توسط وزیر بهداشت افتتاح و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی فیروزآبادی صبح امروز در آیین افتتاح 64 پروژه بهداشتی و درمانی استان در یازدهمین پویش ملی سلامت با حضور وزیر بهداشت، اظهار داشت: هم اکنون 14 بیمارستان و یک هزار و 456 تخت ثابت در استان فعال است.

وی با بیان اینکه تخت های ویژه از 102 به 194 تخت افزایش یافته است، بیان داشت: همچنین پنج مرکز تحقیقات و شرکت های دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعالیت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه اندازی دانشکده داروسازی و پذیرش 25 دانشجو خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 12 مرکز جامع سلامت شبانه روزی شده و آزمایشگاه ویروس شناسی در اسفندماه سال گذشته راه اندازی شد.

دهقانی با تأکید بر اینکه موج سوم کرونا با همکاری مدافعان سلامت و همراهی مردم شکسته شد، تبیین کرد: در حال حاضر 60 پروژه عمرانی با 43 هزار متر مربع در دست اجرا است که تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی از افتتاح 64 پروژه عمرانی و تجهیزاتی در یازدهمین پویش ره سلامت در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: پروژه های عمرانی با 14 هزار و 990 مترمربع با اعتبار 112


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 پروژه پویش «ره سلامت» در خراسان جنوبی افتتاح شد

64 پروژه پویش «ره سلامت» در خراسان جنوبی افتتاح شد