مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-12فرهنگي

تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان


رییس خانه مطبوعات استان از احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: ساخت مجتمع رسانه به منظور کمک به نشریات استان یک ضرورت است که تابه حال مغفول مانده است.

- ایسنا/سمنان رییس خانه مطبوعات استان از احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: ساخت مجتمع رسانه به منظور کمک به نشریات استان یک ضرورت است که تابه حال مغفول مانده است.

مصطفی کواکبیان 22آذرماه در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان سمنان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار سمنان برگزار شد خواستار اختصاص زمین به فرهنگسرای رسانه در سمنان شد و اظهار کرد: زمین هایی با کاربری فرهنگی در مسکن مهر سمنان وجود دارد که با همکاری دستگاههای اجرایی می توانیم یکی از مهمترین دغدغه های اصحاب رسانه استان را برطرف کنیم.

نماینده پیشین تهران با تاکید بر نقش مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات استان طرحی را آماده و به مدیر کل ارشاد تحویل خواهد داد تا پس از کار کارشناسی به اداره کل راه و شهرسازی استان جهت بررسی ارسال گردد.

کواکبیان با تاکید بر لزوم مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی در احداث مجتمع بزرگ رسانه در مرکز استان سمنان عنوان کرد: انتظار جامعه روزنامه نگاران از شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان

تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان