مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-12ورزشي

کدام کوه ها در خراسان جنوبی بیشترین حوادث را به خود دیده اند؟


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کوه های باقران، سربیشه، قاین و نهبندان به ترتیب از نقاط پرحادثه در خراسان جنوبی بوده که سالانه حوادث زیادی را منجر می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کوه های باقران، سربیشه، قاین و نهبندان به ترتیب از نقاط پرحادثه در خراسان جنوبی بوده که سالانه حوادث زیادی را منجر می شوند.

محمدرضا رضایی، امروز شنبه 22 آذر به مناسبت روز جهانی کوهستان، به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 59 تیم امدادی برای رسیدگی به حوادث کوهستان در استان اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: لزوم توجه به اهمیت کوه و کوهستان باعث شد تا سازمان ملل متحد در سال 2003 روز 11 دسامبر برابر با 21 آذرماه را به عنوان روز جهانی کوهستان اعلام کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم امدادی در رسیدگی به حوادث کوهستان در استان اظهار کرد: کوه های باقران، سربیشه، قاین و نهبندان به ترتیب از نقاط پرحادثه در خراسان جنوبی بوده که سالانه حوادث زیادی را منجر می شوند.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 59 تیم برای رسیدگی به 39 مورد حادثه کوهستان اعزام شده اند، افزود: بیشترین حوادث مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کوه ها در خراسان جنوبی بیشترین حوادث را به خود دیده اند؟

کدام کوه ها در خراسان جنوبی بیشترین حوادث را به خود دیده اند؟