مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-12حوادث

طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی آغاز شد/ کاهش 33 درصدی تلفات جاده ای


فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه استان از کاهش 33 درصدی تلفات در جاده های خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمد کاظمی تقوی صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر ریشه منحوس ویروس کرونا از جامعه رخت بسته تا شاهد سلامتی تمامی عزیزان باشیم و خداوند به بیماران ما شفا عنایت کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به رسم دیرینه هر سال امروز گرد هم جمع شده ایم، بیان کرد: به یاد تمام کسانی که در گذشته تلاش کردند گرد هم آمدیم که با شهدای عزیز تجدید میثاق کرده تا خدمت مضاعفی را به مردم ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه به علت وجود ویروس کرونا سال متفاوتی داریم، افزود: قطعاً کارمان گسترده تر است، زیرا علاوه بر خدمت رسانی باید مراقب سلامتی همکاران هم باشیم.

تقوی با یادآوری این موضوع که تردد سطح جاده های خراسان رضوی به نسبت سال گذشته کاهش پیدا کرده که این موضوع تهدیدی برای جاده ها به شمار می رود از شهروندان خواست تا اصول بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: امسال در سطح جاده های استان شاهد کاهش 33 درصدی تلفات جانی بودیم که امیدواریم بتوانیم تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی آغاز شد/ کاهش 33 درصدی تلفات جاده ای

طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی آغاز شد/ کاهش 33 درصدی تلفات جاده ای