مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-12اجتماعي

ذخیره سازی 35 تن علوفه برای روزهای برفی وحوش در خراسان جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از ذخیره سازی 35 تن علوفه برای تامین خوراک وحوش در روزهای سرد و برفی در استان خبر داد.

- حسن اکبری در گفت و گو با مهر بیان کرد: بیش از 35 تن علوفه برای مصرف حیات وحش خراسان جنوبی در پاسگاه های محیط بانی سطح استان ذخیره سازی شده است.

وی گفت: با توجه به شروع فصل سرما و احتمال کاهش شدید دما، برف و یخبندان، حیوانات با کمبود علوفه رو به رو شده و برای تأمین تغذیه به سمت اراضی کشاورزی، باغ ها و حتی منازل مسکونی هجوم می آورند.

اکبری با بیان اینکه در راستای جلوگیری از خسارت وحوش به اراضی کشاورزی مردم، در مناطق سرد سیر توزیع علوفه می شود، افزود: در شرایط برف و یخبندان محیط بانان در مناطق در حالت آماده باش بوده تا در صورت نیاز، توزیع دانه و علوفه دستی بین وحوش و پرندگان انجام شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: از علاقمندان به طبیعت و حیات وحش خواستاریم با توجه به وسعت زیاد مناطق و کمبود نیرو در روزهای سرد زمستان، از توجه به پرندگان و حیات وحش غافل نشوند.

اکبری اظهار کرد: در شرایط سخت آب و هوایی، وحوش به جوامع انسانی به ویژه روستاها نزدیک می شوند که این امر سو استفاده برخی انسان های بی رحم و متخلفین شکار و صید را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 35 تن علوفه برای روزهای برفی وحوش در خراسان جنوبی

ذخیره سازی 35 تن علوفه برای روزهای برفی وحوش در خراسان جنوبی