مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-12اجتماعي

اعلام فراخوان مهرواره استانی«من یک پژوهشگر هستم» در البرز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: فراخوان مهرواره استانی «من یک پژوهشگر هستم» به مناسبت هفته پژوهش اعلام شد.

- کرج - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: فراخوان مهرواره استانی من یک پژوهشگر هستم به مناسبت هفته پژوهش اعلام شد.

قاسم سلیمانی در گفتگو با را از سال گذشته در تمام کشور شاهد هستیم، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان البرز فعالیت های متنوع خود را با موضوع مختلف به صورت مجازی برگزار می کند.

وی عنوان کرد: مهرواره من یک پژوهشگر هستم به منظور ترغیب و علاقه مندسازی کودکان و نوجوانان و همچنین مربیان کانون به فعالیت های پژوهشی و به اشتراک گذاری ایده ها تجربیات و اطلاعات علمی در قالب فیلم، نماهنگ، پویانمایی، عکس و صوت برگزار می شود.

برگزاری مهرواره در 5 محور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، محورهای مهرواره استانی من یک پژوهشگر هستم را در پنج محور شامل معرفی یک ایده یا اختراع علمی _ پژوهشی، معرفی کتاب های علمی - پژوهشی، معرفی شیوه های کاربردی پژوهش، معرفی شخصیت یک پژوهشگر یا شخصیت علمی، معرفی یا استفاده از یکی از ابزارهای پژوهشی و یا هر موضوع خلاق دیگر، عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان مهرواره استانی«من یک پژوهشگر هستم» در البرز

اعلام فراخوان مهرواره استانی«من یک پژوهشگر هستم» در البرز