مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-12ورزشي

ساخت پارکی ویژه معلولین در خمینی شهر


یکی از مهم ترین نیازهای معلولان و کم توانان ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن هاست و بر همین اساس پارک ویژه معلولان در فاز سوم پارک ساحلی جوان با هدف ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می شود.

- ایسنا/اصفهان شهردار خمینی شهر گفت: یکی از مهم ترین نیازهای معلولان و کم توانان ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن هاست و بر همین اساس پارک ویژه معلولان در فاز سوم پارک ساحلی جوان با هدف ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می شود.

علی اصغر حاج حیدری با اعلام این خبر به ایسنا گفت: پارک ساحلی جوان با رویکرد ورزشی در سه فاز طراحی شده که دو فاز آن ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: در فاز اول و دوم این پارک که در حاشیه کانال برخوار ساخته شده، با هدف ایجاد محیطی سالم برای جوانان و خانواده ها، امکانات رشته های ورزشی مختلف از جمله بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، ورزش های ساحلی، اسکیت، فوتبال و .

تعبیه شده است.

شهردار خمینی شهر، با بیان اهمیت مناسب سازی پارک ها جهت استفاده معلولان گفت: 5700 معلول در شهرستان خمینی شهر زندگی می کنند که یکی از مهمترین نیازهای آنها ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پارکی ویژه معلولین در خمینی شهر

ساخت پارکی ویژه معلولین در خمینی شهر