مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-11اقتصادي

کشف 300 فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کشف 300 فقره پرونده قاچاق کالا در استان طی 8 ماه گذشته امسال خبر داد.

- غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه از ابتدای امسال 5 هزار و 368 فقره بازرسی صنفی و غیرصنفی در استان انجام شده است، اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و 16 فقره بازدید از واحدهای صنفی و مابقی غیرصنفی است.

وی با اعلام اینکه در راستای این بازدیدها 300 فقره پرونده قاچاق تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است، ادامه داد: سیگار و تنباکو با 125 فقره و لوازم آرایشی و بهداشتی با 122 فقره پرونده بیشترین پرونده های قاچاق را تشکیل می دهند.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های قاچاق بیش از 30 میلیارد ریال برآورد می شود، تصریح کرد: سم، کود، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، تجهیزات پزشکی، داروی دامی، دارو از دیگر پرونده های قاچاق طی امسال بوده است.

بابایی با بیان اینکه در بخش عرضه کالا نیز 141 پرونده قاچاق تشکیل شده است، عنوان کرد: در زمینه عرضه کالاهای صنفی و غیرصنفی نیز 6 هزار و 443 فقره بازدید توسط مأموران بخش نظارت و بازرسی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده قاچاق در زمینه عرضه کالا نیز 37 میلیارد است،که از این تعداد 3 هزار و 980 فقره پرونده در بخش عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی

کشف 300 فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی