مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-11سياسي

میرتاج الدینی: گرفتار خود تحریمی هستیم


عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه علت اصلی مشکلات معیشتی مردم «سوء مدیریت» است، گفت: تحریم ها زمینه را برای مشکلات ایجاد می کند، اما با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و درست و مدیریت قوی و کارآمد می توان از شرایط تحریم ها عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و کمبود برخی از کالا ها در سطح بازار، برنامه ریزی غلط و سوء مدیریت در شرایط تحریم ها را علت اصلی این مشکلات دانست.

وی بر این باور است که تحریم ها زمینه را برای مشکلات ایجاد می کند، اما با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و درست و مدیریت قوی و کارآمد می توان از شرایط تحریم ها عبور کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه باید تحریم ها را که یک تهدید است، به فرصت تبدیل کنیم، می گوید: البته در برخی از حوزه ها این اتفاق افتاده است، اما جا هایی که سو مدیریت و برنامه ریزی ناصحیحی صورت گرفته، به مشکلات دامن زده شده است.

به گفته نماینده مردم تبریز در مجلس، تحریم ها مانع واردات و صادرات ما می شود و اگر ما خودمان بدست خود جلوی واردات و صادرات را بگیریم خودتحریمی کرده ایم و اکنون گرفتار خودتحریمی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: گرفتار خود تحریمی هستیم

میرتاج الدینی: گرفتار خود تحریمی هستیم