مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-11حوادث

دستگیری باند سارقان زورگیر در بهبهان


فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری 3سارق زورگیر و کشف 3دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد عزیزی  فرمانده انتظامی بهبهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره زورگیری موتورسیکلت و موبایل با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر بهبهان و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ های موجود، 3نفر سارق عضو یک باند زورگیری را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات جداگانه و ضربتی در مخفیگاهشان به همراه 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کردند.

 عزیزی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ارتکاب 7فقره سرقت موتورسیکلت و 2فقره سرقت موبایل از شهروندان اعتراف کرده و 6 نفر از شهروندان نیز با حضور در کلانتری آن متهمان را به عنوان عاملان سرقتهای اموال خود شناسایی کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: یک نفر از متهمان راهی زندان شده و 2متهم دیگر کماکان جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با اشاره به اینکه موتورسیکلت های مکشوفه به مالباختگان مسترد شده است خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با عاملان جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان زورگیر در بهبهان

دستگیری باند سارقان زورگیر در بهبهان