مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-11فناوري

اپلیکیشن داوری کشتی راه اندازی شد


سرپرست کمیسیون داوران فدارسیون کشتی از راه اندازی اپلیکیشن داوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مصلایی پور درباره راه اندازی اپلیکیشن داوری فدراسیون کشتی اظهار داشت: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم و بیشتر کارها به صورت مجازی و بر بستر اینترنت انجام می شود، به دنبال این بودیم که از این ظرفیت استفاده نماییم تا سامان دهی خوبی در مورد داوران کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: به همین منظور اپلیکیشنی با حمایت فدراسیون کشتی طراحی شد که تمامی مشخصات داوران کشتی چه از نظر مشخصات فردی از جمله ، عکس نام و محل سکونت و چه از نظر مشخصات داوری از جمله درجه داوری و سابقه قضاوت در آن به صورت دیجیتالی ثبت شده است.

 سرپرست کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تصریح کرد: سال های گذشته داوران در مورد نحوه اعزام ها اعتراضاتی داشتند که در برخی موارد شبهه رفاقت و باندبازی در کمیته داوران برای آنها به وجود می آمد که با طراحی این اپلیکیشن به دنبال ایجاد یک اتاق شیشه ای در داوری کشور بودیم تا تمامی اعزام ها به صورت شفاف و با تعریف نحوه عمکلرد و از روی سیستم انجام شود.

مصلایی پور افزود: با این کار به دنبال رشد در داوری کشتی بودیم و هر داوری که شایسته تر باشد می توانند به درجات بالاتر برسد و موفق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن داوری کشتی راه اندازی شد

اپلیکیشن داوری کشتی راه اندازی شد