مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-10ورزشي

برتری فولاد برابر زغال سنگ/ رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ


دومین دیدار از دومین روز دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم زغال سنگ طبس دنبال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین بازی از دومین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انجام شد.

در این بازی که در چارچوب رقابت گروه دوم این مسابقات صورت گرفت دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند.

این بازی که در نیمه نخست با نتیجه نزدیک 14 بر 13 به سود نماینده اصفهان به صورت پایاپای در جریان بود در پایان با برتری 26 بر 29 تیم فولاد سپاهان به پایان رسید.

تقابل مربیان هندبال از دو نسل که از یک سو محسن طاهری مربی اسبق تیم ملی و سپاهان و از سوی دیگر علیرضا بکماز مربی جوان تیم زغال سنگ قرار داشتند، با برتری فولاد سپاهان اصفهان با مربیگری طاهری به پایان رسید.

علیرضا بکماز سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس در پایان این دیدار گفت: تیم سپاهان با انگیزه بالایی در زمین حاضر شده بود و این اختلاف امتیازات بین ما و تیم مقابل دقیقاً تعداد اشتباهات ما بود که به نحو احسن از فرصت ها استفاده نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری فولاد برابر زغال سنگ/ رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ

برتری فولاد برابر زغال سنگ/ رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ