مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-10بين الملل

نقض فاحش حقوق بشر در بحرین توسط آل خلیفه همچنان ادامه دارد


2 نهاد حقوق بشری در بحرین با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند که آل خلیفه همچنان به نقض گسترده و فاحش حقوق بشر در بحرین ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، 2 نهاد سازمان سلام برای دموکراسی و حقوق بشر و نیز مرکز بحرین برای حقوق بشر به مناسبت روز جهانی حقوق بشر بیانیه ای مشترک صادر کردند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: بسیاری از کشورهایی که امروز به کشورهای دموکراتیک تبدیل شده اند و ملت هایشان از حقوق و آزادی کامل بهره می برند راه اعتراف به حقوق بشر را پس از تجربه ویرانی های جنگ پیموده اند.

در این بیانیه تصریح شده است: پس از اینکه انسانیت، رنج های دردناک و بزرگی را متحمل شد، تدوین قوانین جهانی حقوق بشر بعد از ایجاد نظم در روابط بین الملل با پیمان نامه سازمان ملل به یک مساله ضروری تبدیل شد.

در نتیجه آن نیز اعلامیه جهانی حقوق بشر اعلام و در تاریخ 10 دسامبر 1948 میلادی این اعلامیه توسط سازمان ملل متحد به عنوان یک مرجع حقوقی انتخاب شد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: کشور بحرین تقریباً نیم قرن پیش به عضویت سازمان ملل متحد درآمده اما به اجرای مبانی اعلامیه جهانی حقوق بشر به طور جدی اهمیت نداده است و پیشرفت های مثبت و قابل توجهی را در این زمینه ارائه نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض فاحش حقوق بشر در بحرین توسط آل خلیفه همچنان ادامه دارد

نقض فاحش حقوق بشر در بحرین توسط آل خلیفه همچنان ادامه دارد