مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-10اقتصادي

آغاز روند صدور کشاورز کارت در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: روند صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شده و زارعان متقاضی می توانند به ازای هر یک هکتار زمین زراعی، - ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: روند صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شده و زارعان متقاضی می توانند به ازای هر یک هکتار زمین زراعی، تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات 12 درصد دریافت کنند.

محمد فرید سپری در دومین جلسه هماهنگی صدور کشاورز کارت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: 196 میلیارد تومان برای صدور کشاورز کارت به استان کردستان اختصاص یافته است که کشاورزان استان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی درخواست خود را مطرح و در کوتاە ترین زمان ممکن از طریق شعب بانک کشاورزی، کشاورز کارت صادر و در اختیار زارعان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استان کردستان انبار غله کشور بحساب می آید افزود: در این مرحله بالاترین میزان اعتبار در مقایسه با سایر استان های کشور به استان کردستان اختصاص یافته و از زارعان می خواهیم که هرچه سریع تر جهت دریافت این تسهیلات به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان بر اساس میزان اراضی زراعی خود به ازای هریک هکتار 2 میلیون تومان (تا سقف 20 میلیون تومان) تسهیلاتی با مدت بازپرداخت یک ساله و با سود 12 درصد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند صدور کشاورز کارت در کردستان

آغاز روند صدور کشاورز کارت در کردستان