مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-10سياسي

سید محمد خاتمی در انتخابات 1400 چه نقشی خواهد داشت؟/ پاسخ عرب سرخی


عرب سرخی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد نقش سید محمد خاتمی در انتخابات 1400 می گوید: آقای خاتمی به نظر من باز هم در دوره پیش رو با توجه به درس ها و تجربیاتی که از انتخابات دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: با وجود شرایط فعلی و کاهش میزان مشارکت در انتخابات، سؤالاتی جدی روبه روی جریانات سیاسی داخل کشور وجود دارد که در موقعیت کنونی که طبقه متوسط جامعه از نظر اقتصادی به سمت طبقه فرودست سقوط کرده است و دغدغه معیشت نقطه اوج مطالبات مردم قرار گرفته، چه برنامه مشخص و قابل اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی جریان ها مطرح است.

کاهش سرمایه اجتماعی و سطح مشروعیت جریان ها میان جامعه نیز بحث مهم دیگری است که منجر به دلزدگی از سیاست ورزی شده است.

برای پاسخ به این مسائل با فیض الله عرب سرخی، فعال سیاسی اصلاح طلب، عضو سابق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، عضو سابق سپاه و معاون اسبق وزارت بازرگانی گفت وگویی کردیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

اهمیت صندوق انتخابات در میان مردم با توجه به تجربه انتخابات اسفند 98 به شدت کاهش یافته و این شائبه در میان مردم ایجاد شده است.

به نظر شما با این کاهش سرمایه اجتماعی چه باید کرد؟ صندوق رأی به عنوان آخرین روش و تجربه بشر برای به کارگرفتن رأی و نظر مردم در اداره کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید محمد خاتمی در انتخابات 1400 چه نقشی خواهد داشت؟/ پاسخ عرب سرخی

سید محمد خاتمی در انتخابات 1400 چه نقشی خواهد داشت؟/ پاسخ عرب سرخی