مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-10اجتماعي

12 جاده اصلی کشور مسدود است/ برف و باران در جاده های 8 استان


مدیر مرکز مدیریت راه ها از بارش برف و باران در جاده های 8 استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بارش باران در جاده چالوس، محور هراز و جاده فیروزکوه همچنین آزادراه قزوین-رشت، - علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک در محور شهریار-تهران و آزادراه قزوین-کرج وی بیان کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک روان در جاده های هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* برف و باران در جاده های 8 استان آشوری اضافه کرد: در حال حاضر در جاده چالوس، محور هراز و جاده فیروزکوه همچنین آزادراه قزوین-رشت، بارش باران گزارش شده است.

وی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران و گلستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 جاده اصلی کشور مسدود است/ برف و باران در جاده های 8 استان

12 جاده اصلی کشور مسدود است/ برف و باران در جاده های 8 استان