مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-10اجتماعي

مه غلیظ در جاده ها و آزادراه های زنجان


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر آزادراه های زنجان تبریز، زنجان - قزوین و همه جاده های استان پوشیده از مه غلیظ و موجب کاهش شدید دید افقی رانندگان شده است.

جواد یوسفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون آزادراه های زنجان قزوین، زنجان تبریز، جاده های ترازیت زنجان میانه و زنجان خرمدره ابهر پوشیده از مه غلیظ و رانندگان برای تردد در این مسیرهای ارتباطی باید چراغ های مه شکن را روشن کنند.

وی اظهارداشت: علاوه بر این مسیرهای بیان شده در جاده های زنجان- بیجار، زنجان طارم، خدابنده همدان، دندی به تخت سلیمان، زنجان - ماهنشان، زنجان - تهم چورزق، زنجان - سلطانیه، زنجان دندی و ابهر به خدابنده نیز دید رانندگان به دلیل مه غلیظ کاهش یافته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی استان امروز احتمال بارش برف و باران در زنجان وجود دارد.

یوسفی تاکید کرد: رانندگان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات ایمنی و زمستانی اعم از زنجیر چرخ، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی و جیره غذایی خشک کنند.

وی یادآوری کرد: 50 اکیپ راهداری در 32 گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند و هم اکنون تردد در جاده های ارتباطی بویژه آزادراه های زنجان - قزوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه غلیظ در جاده ها و آزادراه های زنجان

مه غلیظ در جاده ها و آزادراه های زنجان