مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-09حوادث

طرح زمستانی پلیس راه خراسان شمالی از فردا آغاز می شود


رییس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح زمستانی پلیس راه از فردا 20 آذرماه آغاز می شود، گفت: در کنار مأموران پلیس راه، عوامل دستگاه های خدمات رسان اقدامات لازم در رابطه با ایمنی در سفر را با جدیت تمام در دستور کاردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا حسین زاده اظهار کرد: تمام دستگاه های خدمات رسان خصوصاً پلیس راه به محض شروع طرح زمستانی که از فردا آغاز می شود، در کنار هم مشغول به فعالیت می شویم تا حداکثر خدمات مرتبط با شرایط نامساعد جوی را به مسافران ارائه داده و ایمنی سفر را تضمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که راحتی سفر را فراهم کنیم، افزود: توصیه ما به رانندگان عزیز این است که با توجه به شرایط ناپایداری که در فصل زمستان وجود دارد، قبل از شروع سفر، به توصیه های هواشناسی توجه کنند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی ادامه داد: رصد وضعیت جوی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و همچنین توجه به سلامت وسیله نقلیه از دیگر موضوعاتی است که باید همواره موردتوجه رانندگان عزیز باشد.

وی همچنین تصریح کرد: رعایت فاصله طولی، اجتناب از تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز در جاده های دوطرفه و همچنین رعایت سرعت مطمئنه در شرایط نامساعد جوی همواره مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی پلیس راه خراسان شمالی از فردا آغاز می شود

طرح زمستانی پلیس راه خراسان شمالی از فردا آغاز می شود