مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-09سياسي

پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت رحلت آیت الله یزدی


در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی، پیامی از سوی آیت الله علی اکبر رشاد صادر شد.

ایشان در این پیام تاکید کرده است: این روحانی زاهد و پارسا، - در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی، پیامی از سوی آیت الله علی اکبر رشاد صادر شد.

ایشان در این پیام تاکید کرده است: این روحانی زاهد و پارسا، در روزگار ظلم و ظلمت ستمشاهی، سالهای متمادی را در زندان، حصر و تبعید سپری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام آیت الله رشاد به شرح زیر است: ضایعه ارتحال انقلابی پیشکسوت، عالم مجاهد، مدرس بنام حوزه، آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف عمیق گردید.

این روحانی زاهد و پارسا که از یاران باوفای حضرت امام خمینی(قده) و از یاوران مخلص رهبر معزز انقلاب اسلامی بود، در روزگار ظلم و ظلمت ستمشاهی، سال های متمادی را در زندان، حصر و تبعید سپری کرد.

او پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز، در سنگرهای خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایان و نمایانی ارائه کرد؛ مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، قوه ی قضاییه، شورای نگهبان، جامعه ی مدرسین، هر یک نشانهای نمایانی از مجاهدتهای این فقیه دردمند، نستوه و دلیر دارد.

اینجانب این ضایعه ی مولمه را، از سوی خود و اعضای شورا و مدیریت حوزه های علمیه ی استان تهران، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله (ارواحنا ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت رحلت آیت الله یزدی

پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت رحلت آیت الله یزدی