مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-09سياسي

اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران معرفی شد


مدیر کل زندان های استان تهران در جلسه تودیع و معارفه اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران گفت: زندان یک ضرورت اجتماعی محسوب می شود و شرط اصلی موفقیت در اصلاح و تربیت که از وظایف مهم زندانیانی و جزء اولویت های دوازده گانه سازمان است، - توجه به مباحث فرهنگی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت الله حیات الغیب در جلسه ای که به منظور معارفه اولین مدیر زن ندامتگاه زنان استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر بوده و این امر مورد تأکید ریاست سازمان زندان ها است که باید با جدیت سرلوحه تمام فعالیت ها باشد.

مدیر کل زندان های استان تهران تقدیر از تلاش ها و زحمات مهدی محمدی طی مدت تصدی مدیریت این ندامتگاه گفت: کار اصلاحی و تربیتی در زندان، مصداق کار خیر و حسنه ماندگار است که آثار ارزشمندی داشته، خداوند را شاکر هستیم که این توفیق نصیب همه ما شده، باید با دلسوزی، خالصانه و برای رضای خداوند در راستای تحقق اهداف متعالی سازمانی و بازگشت سالم مددجویان به جامعه تلاش نماییم.

حیات الغیب با تأکید بر سیاست های رییس سازمان در خصوص اجرای دقیق طرح طبقه بندی زندانیان و تفکیک متهمین از محکومین اظهار داشت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می کند با استفاده از اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران معرفی شد

اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران معرفی شد