مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-09اجتماعي

رعایت مباحث زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: رعایت پروتکل ها و موازین زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله و پسماند در استان کردستان قرار دارد.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: رعایت پروتکل ها و موازین زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله و پسماند در استان کردستان قرار دارد.

شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه کارگروه پسماند استان در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: توجه به مباحث زیست محیطی و رعایت پروتکلها و موازین بهداشتی دفع زباله در اولویت قرار دارد و بایستی تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: در این راستا باید راهکارها و گزینه های جایگزین در تعیین مکانهای دفع بهداشتی زباله از سوی شهرداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی متولی پیش بینی شده و تهیه طرح جامع پسماند در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه با اشاره به لزوم تسریع در روند ساماندهی وضعیت دفع بهداشتی زباله شهری و روستایی استان در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: ضروریست مسائل و مشکلات مربوط به مدیریت پسماند شهرهای قروه و مریوان در اولویت برنامه ریزی متولیان قرار گرفته و وضعیت فعلی سایتهای دفع بهداشتی در این شهرها مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مباحث زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله است

رعایت مباحث زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله است