مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-09اقتصادي

دلایل کمبود اتوبوس در ماهدشت از زبان شهردار


شهردار ماهدشت با اشاره به مشکلات شهروندان مبنی بر نحوه ارائه خدمات، گفت: طی نشستی با سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری مرکز مقرر شد پس از رفع مشکلات 14 اتوبوس به منطقه ارائه خدمت داشته باشند.

- خلیل تاری قلی، شهردار ماهدشت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به مشکلات کمبود اتوبوس در ماهدشت، گفت: هر ساله قراردادی ما بین شهرداری منطقه و سازمان اتوبوسرانی مبنی بر پرداخت یارانه برای هر اتوبوس فعال در منطقه منعقد می شود.

وی دامه داد: پیش از این یارانه هر اتوبوس فعال در ماهدشت یک میلیون تومان بود که طی ماه های اخیر و رییس جدید سازمان اتوبوسرانی این مبلغ به هشت میلیون تومان افزایش یافته است.

شهردار ماهدشت افزود: البته نشستی با سازمان برگزار شد و مشکلات بررسی و مرتفع شدند، از این پس 14 اتوبوس فعال در منطقه ماهدشت ارائه خدمات خواهند داشت.

شهردار ماهدشت ضمن گله از شهروندان که در رابطه با مسئله جمع آوری سگ های ولگرد همکاری نمی کنند، بیان کرد: پیمانکاری که برای زنده گیری سگ های ولگرد در نظر گرفته شده از طرف حامیان حیوانات مورد ضرب و شتم قرار گرفته است از این رو خواهشمند است ساکنین منطقه همکاری لازم در این راستا به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کمبود اتوبوس در ماهدشت از زبان شهردار

دلایل کمبود اتوبوس در ماهدشت از زبان شهردار