مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-09اقتصادي

مجوز گردشگری برای 6 پره صیادی گیلان صادر شد/تلاش برای صدور مجوز پرورش ماهی در قفس


مدیرکل شیلات گیلان با تأکید بر نگاه ویژه در خصوص ایجاد اشتغال در فصل بیکاری صیادان گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های صیادان در گیلان مشکل بیکاری در فصل غیر صیادی بوده و در همین خصوص برای 6 شرکت پره مجوز فعالیت گردشگری در فصول غیر صید و بیکاری صیادان صادر و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از رشت، عظیم مدبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید ماهی در استان گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: با شروع فصل جدید صید ماهی در استان گیلان تمامی دستورالعمل های بهداشتی برای پره های صیادی اعلام و تمامی آنان ملزم به اجرای این پروتکل ها هستند.

  وی با اشاره به آخرین وضعیت صید ماهیان استخوانی در استان گیلان گفت: بر اساس آمار تاکنون 330 تن انواع ماهی استخوانی در دریای خزر توسط صیادان صیدشده است.

مدیرکل شیلات استان گیلان با اذعان به اینکه ماهیان استخوانی در گیلان یکی از باکیفیت ترین ماهیان تولیدشده در کشور هستند، بیان کرد: از این 330 تن ماهی استخوانی صیدشده، 68 درصد ماهی کفال، 26 درصد ماهی سفید و چهار درصد از سایر گونه ها باارزش ریالی 225 میلیارد ریال صیدشده است.

مدبری با تأکید بر نگاه ویژه در خصوص ایجاد اشتغال در فصل بیکاری صیادان تصریح کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های صیادان در گیلان مشکل بیکاری در فصل غیر صیادی بوده و در همین خصوص برای 6 شرکت پره مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز گردشگری برای 6 پره صیادی گیلان صادر شد/تلاش برای صدور مجوز پرورش ماهی در قفس

مجوز گردشگری برای 6 پره صیادی گیلان صادر شد/تلاش برای صدور مجوز پرورش ماهی در قفس