مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-09حوادث

نجات جان مادر باردار در روستای برفی اورنه


معاون بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان تاکستان از نجات جان مادر باردار در روستای اورنه بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عسگر شریف زاده، معاون بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان تاکستان درباره نجات جان مادر باردار در روستای اورنه بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان اظهار داشت: طی تماس تلفنی بهورز خانه بهداشت اورنه در ساعت 5 بامداد روز 17 آذر 99 با مامای مرکز بهداشت و درمانی ضیا آباد مبنی  بر اینکه مادر باردار 37 ساله ای با سن بارداری 37 هفته، با سابقه زایمان زودرس، در ساعت 4 صبح  دچار پارگی کیسه آب شده است، عملیات نجات آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت خبر و هماهنگی با بخشدار ضیاءآباد اکیپ راهداری اقدام به برف روبی و باز گشایی راه روستا نموده و تیم سلامت متشکل از پزشک و مامای مرکز ضیاءآباد به همراه اورژانس 115 و هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی افزود: بعد از چندین بار تعویض ماشین  به دلیل گیرکردن در برف، سرانجام ساعت 10صبح به کمک اهالی روستا به منزل مادر باردار مراجعه نموده و پس از معاینه اولیه مادر توسط پزشک و مامای مرکز ضیاآباد، حال عمومی مادر مناسب توصیف شد.

شریف زاده گفت: مادر باردار به بیمارستان شفای تاکستان جهت تکمیل مراقبت های بهداشتی و درمانی منتقل و راس ساعت 11 و 30 دقیقه نیز به بخش مراقبت های زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان مادر باردار در روستای برفی اورنه

نجات جان مادر باردار در روستای برفی اورنه