مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-09بين الملل

یک شرکت بزرگ امنیت سایبری از هک شدنش در حمله ای پیچیده خبر داد


شرکت امنیت سایبری FireEye که به خاطر ردیابی اثرانگشتهای دیجیتال در حملات سایبری بزرگ شهرت پیدا کرده، حالا خودش هدف یک حمله بسیار پیچیده قرار گرفته که طبق اعلام خود این شرکت از سوی یک کشور ماهر انجام شده است.

- شرکت امنیت سایبری FireEye که به خاطر ردیابی اثرانگشتهای دیجیتال در حملات سایبری بزرگ شهرت پیدا کرده، حالا خودش هدف یک حمله بسیار پیچیده قرار گرفته که طبق اعلام خود این شرکت از سوی یک کشور ماهر انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت امنیت سایبری FireEye به پایگاه هیل و رسانه های دیگر تایید کرد که سیستم هایش مورد نفوذ یک کشور با قابلیتهای تهاجمی سطح بالا قرار گرفته اند.

شرکت FireEye که نقشی کلیدی در ردیابی حمله سایبری روسیه به کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در طول انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایفا کرده، نام عاملی که به اعتقاد آن پشت این حمله است را نبرد اما توصیف آن به کرملین اشاره دارد.

کوین ماندیا، مدیر اجرایی FireEye در پستی وبلاگی نوشت: بر مبنای 25 سال تجربه ام در حوزه امنیت سایبری و پاسخ به حوادث، من به این نتیجه رسیده ام که ما شاهد حمله ای از سوی کشوری با قابلیتهای تهاجمی رده بالا هستیم.

او در ادامه گفت: ما از سوی عامل یک تهدید بسیاری پیچیده مورد حمله قرار گرفتیم، عاملی که انضباط، امنیت عملیاتی و تکنیکهایش ما را به این باور رساند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت بزرگ امنیت سایبری از هک شدنش در حمله ای پیچیده خبر داد

یک شرکت بزرگ امنیت سایبری از هک شدنش در حمله ای پیچیده خبر داد