مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-09اقتصادي

ارائه سه هزار و 304 خدمت عمرانی به مددجویان


مدیر کل کمیته امداد فارس از ارائه سه هزار و 304 خدمت عمرانی به مددجویان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر همچنین از احداث، تکمیل و خرید 1406 مورد خدمات در دست اقدام مربوط به تامین مسکن مددجویی تا پایان هشت ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: در مدت زمان مذکور مجموعا 3076 مورد خدمات مسکن مددجویی به افراد تحت حمایت این نهاد ارائه شده است که از این تعداد 1670 مورد نیز مربوط به تعمیرات مسکن مددجویی است.

بذرافشان افزود: در سال جاری برای 216 خانوار نیازمند زمین از طریق ادارات ذی ربط همچون شرکت عمران صدرا، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و خیران و نیکوکاران استان تامین و واگذار شده است.

وی با اشاره به اهمیت تامین مسکن ایتام در ادامه اضافه کرد: در سال جاری و در طرح ویژه احداث مسکن ایتام با مشارکت بنیاد مسکن و صندوق توسعه ملی احداث 80 واحد مسکن ایتام در استان در دست اقدام است که سهم مشارکت استان در اجرای این طرح در کشور مقام اول را دارد.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: برای ارائه خدمات عمرانی یاد شده، 399 میلیارد و 686 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 124 میلیارد و 676 میلیون ریال آن از منابع کمک های مردمی و مابقی از منابع دولتی، تسهیلات صندوق امداد ولایت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سه هزار و 304 خدمت عمرانی به مددجویان

ارائه سه هزار و 304 خدمت عمرانی به مددجویان