مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-09اقتصادي

چالش های قیمتی کالاهای اساسی از ابتدای سال 99


سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برای حل نوسانات قیمتی کالاهای اساسی باید کار فرهنگی در بین مردم ایجاد شود.

- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی مطرح کرد چالش های قیمتی کالاهای اساسی از ابتدای سال 99 ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برای حل نوسانات قیمتی کالاهای اساسی باید کار فرهنگی در بین مردم ایجاد شود.

علاوه بر این بازرسی هایی نیز به منظور نظارت بر نوسانات کالاهای اساسی انجام می شود.

محمدجواد ساعدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تغییرات قیمت کالاهای اساسی در استان از ابتدای سال 99 اظهار کرد: روغن قیمت مصوب دارد و از ابتدای سال، این قیمت مصوب در سه مرحله تغییر کرده است.

تمامی اقلام روغن قیمت مصوب دارند اما روغنی که اخیرا با نوسانات قیمتی شدیدی مواجه شده ، روغن های حلبی هیدروژنه 16کیلویی است که قیمت مصوب آن در حال حاضر 157هزار و 600 تومان بوده و در بازار می توان آن ها را تا 300 هزار تومان نیز خریداری کرد.

وی افزود: همچنین قیمت مصوب روغن های پنج کیلویی، 50 هزار و 500 تومان است و در بازار تا 183هزار تومان نیز می توان این محصول را خریداری کرد، البته این قیمت حداکثری است و به قیمت 80 هزار تومان، 123هزار تومان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های قیمتی کالاهای اساسی از ابتدای سال 99

چالش های قیمتی کالاهای اساسی از ابتدای سال 99