مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-09سياسي

20 وقف جدید در کرمانشاه ثبت شد


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ثبت 20 وقف جدید در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی توسلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال 20 وقف جدید در استان ثبت شده است، البته وقف های در دست ثبت زیادی در استان داریم که تا زمان ثبت شدن نهایی نمی توانیم آنها را اعلام کنیم.

توسلی با بیان اینکه تمامی 20 وقف ثبت شده در استان از نوع متصرفی هستند، گفت: در این نوع وقف ، واقفان اوقاف را بعنوان متولی موقوفه خود انتخاب می کنند که این موضوع نشان از اعتماد بالای واقفین به مجموعه اوقاف در استان دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه 12 مورد از وقف های ثبت شده انتفاعی بوده که یازده مورد آن به ساخت مسجد و یک مورد به آرامستان اختصاص دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون هشت وقف منفعتی هم در استان ثبت شده که شش مورد آن به وقف درخت گردو و دو تای دیگر به وقف منزل مسکونی اختصاص دارد.

وی ادامه داد:بیشتر وقف های منفعتی استان در منطقه پاوه و اورامانات و مابقی موقوفات در سراسر استان گسترش دارند.

توسلی با اشاره ضرورت پای کار آمدن صدا و سیما و دیگر رسانه ها برای جهت دهی واقفان جدید به سمت نیات متناسب با نیاز روز، تاکید کرد: جهت گیری واقفان به سمت وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 وقف جدید در کرمانشاه ثبت شد

20 وقف جدید در کرمانشاه ثبت شد