مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-09بين الملل

تماس موجودات فرازمینی با آمریکا و اسراییل!


یکی از مقامات فضایی سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای مدعی شده است که موجودات فضایی با آمریکا و اسراییل، تماس مخفیانه داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ان بی سی، یکی مقامات سابق امنیت فضایی اسراییل ادعا می کند که زمینی ها با موجودات فرازمینی متعلق به یک فدراسیون کهکشانی در ارتباط بوده اند.

حییم اشد (Haim Eshed)، رییس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت که فرازمینی ها از آنها خواسته اند که خبر وجود آنها را منتشر نکنند زیرا بشریت هنوز آماده پذیرش این موضوع نیست.

اشد که یک استاد دانشگاه و ژنرال بازنشسته است، گفت که بیگانگان به همان اندازه که در مورد بشریت کنجکاوی می کنند، در پی درک تار و پود جهان هستند.

وی در ادامه مدعی شد، توافقنامه ای مبنی بر همکاری میان دو طرف از جمله احداث یک پایگاه زیرزمینی در اعماق مریخ امضا شده است که فضانوردان آمریکایی و نمایندگان بیگانگان در آن هستند! وی افزود: توافق هایی میان دولت آمریکا و بیگانگان وجود دارد.

آنها با ما قراردادی را امضا کردند تا آزمایش هایی را در اینجا(زمین) انجام دهند.

اشد ادامه داد: دونالد ترامپ نیز از وجود موجودات فرازمینی آگاه است و در آستانه افشای اطلاعات بود اما از وی خواسته شد تا برای پیشگیری از هیجانات جمعی، این کار را انجام ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس موجودات فرازمینی با آمریکا و اسراییل!

تماس موجودات فرازمینی با آمریکا و اسراییل!