مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 19:252020-12-08سياسي

اساس نامه شورای راهبری مدیریت مشارکتی پناهگاه میانکاله ابلاغ شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به ابلاغ اساسنامه شورای راهبری پناهگاه میانکاله گفت: نقش جوامع محلی و سمن های گلستان و مازندران در مدیریت میانکاله ارتقا یافت.

- محمدرضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بخشی از پناهگاه حیات وحش میانکاله شامل خلیج گرگان و آشوراده در حوزه سرزمینی گلستان بوده ولی با تاکید بر مدیریت یکپارچه و اکوسیستمی، توسط محیط زیست مازندران مدیریت می شود.

وی افزود: همیشه بحث هایی مبنی بر مشارکت در مدیریت این پهنه سرزمینی و یا مدیریت آن بر پایه مدیریت حوزه سیاسی وجود داشت ولی طبق معیارهای بین المللی و نظر سازمان محیط زیست مدیریت به صورت اکوسیستمی بود؛ همان گونه که در سطح کشور مناطقی مانند این وجود دارد که می توان به پارک ملی گلستان اشاره کرد.

کنعانی بیان کرد: پارک ملی گلستان در محدوده سه استان واقع شده و بر اساس الگوی مدیریت مشارکتی سازمان محیط زیست اداره می شود و با تجارب به دست آمده، پیشنهادی به سازمان ارائه شد تا الگوی مدیریت مشارکتی را در محدوده پناهگاه حیات وحش میانکاله و ذخیره گاه زیست کره داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با دستور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اساسنامه شورای راهبری مدیریت مشارکتی پناهگاه حیات وحش و ذخیره گاه زیستکره میانکاله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس نامه شورای راهبری مدیریت مشارکتی پناهگاه میانکاله ابلاغ شد

اساس نامه شورای راهبری مدیریت مشارکتی پناهگاه میانکاله ابلاغ شد