مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-08سياسي

در بودجه 1400 نشانه ای از اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه 1400 نشانه ای از اقتصاد مقاومتی مشاهده نمی شود، چراکه در بحث درآمد ها 41 درصد آن از محل فروش نفت پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار عصر امروز در دیدار با سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات و تبعات کرونا است.

در بودجه 1400 نشانه ای از اقتصاد مقاومتی دیده نمی شودوی افزود: در لایحه بودجه 1400 نشانه ای از اقتصاد مقاومتی مشاهده نمی شود، چراکه در بحث درآمد ها 41 درصد آن از محل فروش نفت پیش بینی شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لایحه بودجه توجهی به فرار های بزرگ مالیاتی نشده است، اضافه کرد: همچنین مصارف دولت در لایحه بودجه با 9 برابر افزایش از 50 هزار میلیارد تومان در سال 92 به 839 هزار میلیارد تومان در سال 1400 رسیده، در حالی که یک بُعد اقتصاد مقاومتی صرفه جویی است.

بازارچه مرزی ماهیرود باید فرااستانی دیده شودخسروی با تأکید بر اینکه بازارچه مرزی ماهیرود باید فرااستانی دیده شود، ادامه داد: در لایجه بودجه 1400 بر صادرات غیرنفتی تأکید شده، اما از حرف باید وارد میدان عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بودجه 1400 نشانه ای از اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود

در بودجه 1400 نشانه ای از اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود