مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-08سياسي

قم به زودی صاحب تله سیژه می شود/ مترو به اوایل 1400 می رسد


شهردار قم با اشاره به برنامه ریزی برای پایان فاز یک مترو قم تا اوایل سال آینده گفت: تله سیژ بوستان علوی تا دو هفته دیگر و شهربازی بزرگ غدیر نیز آماده بهره برداری است.

- ایسنا/قم شهردار قم با اشاره به برنامه ریزی برای پایان فاز یک مترو قم تا اوایل سال آینده گفت: تله سیژ بوستان علوی تا دو هفته دیگر و شهربازی بزرگ غدیر نیز آماده بهره برداری است.

دکتر مرتضی سقاییان نژاد امروز در حاشیه بازدید رییس کل دادگستری استان قم از پروژه های شهری قم اظهار داشت: تمام کوشش ما این است که فاز نخست مترو شامل 5.

2 کیلومتر از شهرک کامکار تا میدان شهید مطهری تا اوایل سال 1400 راه اندازی شود.

شهردار قم افزود: مشکل ما در حال حاضر واگن بوده و در حال در تلاش هستیم و از مسئولان کشوری خواستیم که دو رام واگن مترویی به ما قرض بدهند و از سهمیه ما کم کنند که انشالله بتوانیم اردیبهشت ماه این پروژه را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به پروژه خیابان شهید برقعی نیز افزود: تقریباً 4 پلاک برای تملک باقی مانده است و ظرف یکی دو ماه آینده عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

سقاییان نژاد به پروژه عمار یاسر نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز آماده است که 500 متر از آن را آغاز کنیم بااینکه واقعاً آزادسازی این ها بسیار مشکل آفرین است، اما مردم همکاری دارند و انشالله یکی بعد از دیگری تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم به زودی صاحب تله سیژه می شود/ مترو به اوایل 1400 می رسد

قم به زودی صاحب تله سیژه می شود/ مترو به اوایل 1400 می رسد