مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-08فرهنگي

ابراز نگرانی فرزندان سلحشور برای سریال «حضرت موسی(ع)»


فرزندان مرحوم فرج الله سلحشور نسبت به دخل و تصرف احتمالی در فیلم نامه سریال «حضرت موسی (ع)» که پس از مرگ پدرشان ممکن است اعمال شود، ابراز نگرانی کردند.

- فرزندان مرحوم فرج الله سلحشور نسبت به دخل و تصرف احتمالی در فیلم نامه سریال حضرت موسی (ع) که پس از مرگ پدرشان ممکن است اعمال شود، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم نامه سریال حضرت موسی(ع) را فرج الله سلحشور نوشت و قصد ساختن این سریال را داشت که اجل مهلتش نداد و پس از او جمال شورجه قصد ساخت این سریال تاریخی ـ مذهبی را داشت که از قضا این کارگردان هم دچار بیماری شده و هنوز هم سلامتی خود را به طور کامل به دست نیاورده است.

اکنون ساخت سریال حضرت موسی(ع) به ابراهیم حاتمی کیا رسیده و او به زودی کارش را شروع خواهد کرد.

در این میان موسسه تباین که در فیلم نامه این سریال طرف قرارداد سازمان صداوسیما بوده است، به نقل از فرزندان مرحوم سلحشور در نامه ای از رییس صداوسیما درخواست کرده تا حقوق آن مرحوم در رابطه با فیلم نامه حفظ شود.

در نامه مدیر اجرایی موسسه فرهنگی ـ هنری تبیان به رییس صداوسیما آمده است: جناب آقای دکتر علی عسکری ریاست محترم سازمان صداوسیما با سلام تحیت احتراما با عنایت به اخبار منتشر شده درخصوص تولید سریال موسی کلیم الله (ع) نوشته مرحوم فرج الله سلحشور، فرزندان مرحوم، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی فرزندان سلحشور برای سریال «حضرت موسی(ع)»

ابراز نگرانی فرزندان سلحشور برای سریال «حضرت موسی(ع)»