مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-08ورزشي

توزیع یک هزار و 600 بسته معیشتی توسط هلال احمر زنجان


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یک هزار و600 بسته سبد غذایی با ارزش بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب پویش «دست یار» کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری ظهر امروز  در آیین توزیع بسته های معیشتی در سالن ورزشی هلال احمر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج غذایی این هموطنان اقدام کرده است.

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته جمعیت هلال احمر استان زنجان با پویش دست یار فعالیت های حمایتی خود را آغاز کرده  و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از 3 هزار سبد حمایتی اعم ازغذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در سال جاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 600 بسته معیشتی توسط هلال احمر زنجان

توزیع یک هزار و 600 بسته معیشتی توسط هلال احمر زنجان