مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-08حوادث

دادگاهی شدن متخلف 3200 میلیاردی در فارس


فرمانده انتظامی استان فارس از ارجاع پرونده یک متهم به تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به ارزش 3200 میلیارد ریال، به دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از ارجاع پرونده یک متهم به تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به ارزش 3200 میلیارد ریال، به دستگاه قضایی خبر داد.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی گفت: به دنبال بررسی های کارشناسی پلیس امنیت اقتصادی استان فارس، فردی که زمین های کشاورزی خود را به شکل غیرمجاز تغییر کاربری داده و می فروخت، شناسایی و بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی گفت: برابر بررسی های پلیس امنیت اقتصادی فارس، این فرد 54 ساله، 32 هکتار اراضی کشاورزی خود را به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده، تفکیک و قطعه بندی کرده و به فروش گذاشته بود.

او با اشاره به اینکه متهم علاوه بر تغییر کاربری زمین های مربوطه، 5 هکتار از اراضی ملی را نیز به زمین های خود الحاق و تصرف کرده بود، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین های تغییر کاربری داده شده، بالغ بر 3200 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی شدن متخلف 3200 میلیاردی در فارس

دادگاهی شدن متخلف 3200 میلیاردی در فارس