مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-08اجتماعي

روستای هزار ساله در محاصره مسکن مهر/ عمران پردیس: آلودگی آب «کمرد» را حل می کنیم


آلودگی آب شرب روستایان کمرد در شرق پایتخت این روزها مردم این روستای هزارساله را پس از بین رفتن چراگاه دام هایشان دوباره آزرده خاطر کرده است.

- فیلم صحبت های مردم درباره مشکلات آب روستای کمرد یکی دیگر که ریش هایش در همین روستا سفید شده هم با لحنی ناراحت میان حرفمان می پرد و ادامه می دهد: 300 خانوار این روستا از آب شرب قنات بالادست آبشار کمرد استفاده می کردند که با ساخت وساز مسکن مهر از بین رفته و قول های مدیران قبلی و کنونی شرکت عمران هم وعده سَرخرمن بود.

ساکن دیگری ار این روستا از اقامه دعوی قضایی علیه شرکت عمران خبر می دهد و تأکید می کند: ما سال ها پرونده های متعددی را در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف تشکیل داده ایم اما متأسفانه تاکنون نتیجه ای در بر نداشته و فقط قول های مدیران شرکت عمران باقی مانده که هنوز هیچ اثر بخشی نداشته است.

یکی دیگر از روستاییان اذعان می کند: متأسفانه علاوه بر مسموم شدن آب شرب، ورود ساخت و سازها به حریم روستا، از بین رفتن چِراگاه ها، آلودگی های صوتی، ورود اراذل و اوباش به حومه روستا و آبشار کمرد برای ساکنان مشکلاتی به وجود آورده است.

جوانی دیگر هم ادامه می دهد: دوست نداریم با وجود مشکلات عدیده ای که برای ساکنان به وجود آمده با تجمع و یا بستن راه ها به خواسته های خود برسیم اما اینگونه نادیده گرفتن حق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای هزار ساله در محاصره مسکن مهر/ عمران پردیس: آلودگی آب «کمرد» را حل می کنیم

روستای هزار ساله در محاصره مسکن مهر/ عمران پردیس: آلودگی آب «کمرد» را حل می کنیم