مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-08اقتصادي

مشارکت مردم، حلقه مفقوده توسعه گردشگری اردستان است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری، مشارکت مردم است که این مشارکت تاکنون در شهرستان اردستان مغفول مانده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری، مشارکت مردم است که این مشارکت تاکنون در شهرستان اردستان مغفول مانده است.

مهدی مشهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اقدامات زیربنایی که در حوزه های مختلف میراث فرهنگی شهرستان اردستان شروع شده نتیجه آن سال های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم و ساکنان در این منطقه باید به این نتیجه برسند که تنها راه درآمدشان تغییر نگاه به حوزه گردشگری خواهد بود، افزود: با توجه به پتانسیل های غنی و کاملی که در تمام زمینه های حوزه گردشگری و صنایع دستی در شهرستان وجود دارد هیچ صنعتی نمی تواند مانند صنعت گردشگری به اردستان کمک کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان تصریح کرد: یکی از راه های توسعه صنعت میراث فرهنگی و گردشگری، مشارکت مردم است و بدون شک مشارکت آن ها می تواند یکی از مهم ترین عوامل توسعه گردشگری نیز قلمداد شود، ولی این مشارکت تاکنون در شهرستان اردستان مغفول مانده و باید آن را حلقه مفقوده توسعه صنعت و گردشگری اردستان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم، حلقه مفقوده توسعه گردشگری اردستان است

مشارکت مردم، حلقه مفقوده توسعه گردشگری اردستان است