مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-08سياسي

وضعیت شبکه فاضلاب استان خوزستان بسیار اسف بار است


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه مشکل آب گرفتگی و سیل در استان خوزستان با استان های دیگر متفاوت است، گفت: وضعیت شبکه فاضلاب استان بسیار اسف بار است که در جلسه امروز با مسئولان استانی این موضوع اشاره شد.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه مشکل آب گرفتگی و سیل در استان خوزستان با استان های دیگر متفاوت است، گفت: وضعیت شبکه فاضلاب استان بسیار اسف بار است که در جلسه امروز با مسئولان استانی این موضوع اشاره شد.

طبق گزارش مسئولان استانی طرح اصلاح فاضلاب اهواز و کارون از سال 85 کلید خورده ولی متأسفانه تا امروز تنها 40 درصد پیشرفت کار داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز با اشاره به حادثه سیل در استان گفت: به خاطر سیل و آب گرفتگی که سال گذشته اتفاق افتاد به تمام بازرسی های کل کشور و به ویژه بازرسی کل استان خوزستان مأموریت داده ایم که درباره این موضوع ورود کند و گزارش مفصل آن به همراه پیشنهادهای سازمان جهت رفع این مشکل برای مسئولان ذی ربط ارسال شده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه مشکل آب گرفتگی و سیل در استان خوزستان با استان های دیگر متفاوت است، خاطرنشان کرد: وضعیت شبکه فاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شبکه فاضلاب استان خوزستان بسیار اسف بار است

وضعیت شبکه فاضلاب استان خوزستان بسیار اسف بار است