مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-08اقتصادي

1425 هکتار از مراتع اسفراین نهال کاری خواهد شد


فرماندار اسفراین با اشاره به اجرای پروژه ترسیب کربن در این شهرستان گفت: اجرای این طرح بوته کاری و نهال کاری هزار و 425 هکتار از مراتع شهرستان را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز و به مناسبت روز جهانی خاک، مدیرکل منابع طبیعی, رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به همراه فرماندار اسفراین از محل اجرای پروژه ترسیب کربن منطقه ابری تپه اسفراین بازدید کردند.

حسن وحید، مدیرکل منابع طبیعی خراسان شمالی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: طرح احیای مراتع در سطح 500 هکتار بااعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در منطقه ابری تپه اسفراین توسط تشکل های مردم نهاد در حال اجراست.

وی از اجرای عملیات نمادین احیای مناطق بیابانی استان با یاد شهید هسته ای کشور، شهید فخری زاده در اسفراین خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار هکتار از اراضی مراتع استان، امسال احیا خواهد شد.

وحید هدف از اجرای این طرح را علاوه بر حفاظت از منابع خاکی و بیابانی و همچنین حفاظت از منابع آبی، استفاده از مشارکت مردمی در کمک به اشتغال جوامع محلی عنوان کرد.

عبدالله یوسفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی نیز با اشاره به اهمیت حفاظت از خاک و منابع گیاهی گفت: سالانه در کشور مقدار زیادی تلفات خاک به دلیل فرسایش داریم که وظیفه همه ما حفاظت از اراضی بیابانی و جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1425 هکتار از مراتع اسفراین نهال کاری خواهد شد

1425 هکتار از مراتع اسفراین نهال کاری خواهد شد