مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-08پزشكي

مدیر پژوهشی علوم پزشکی بهشتی: 30 درصد پژوهش ها در حوزه کروناست


مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه حدود 30 درصد از کل پژوهش های دانشگاه در طول سال میلادی گذشته به حل معضل کرونا پرداخته، - مدیر پژوهشی علوم پزشکی بهشتی: 30 درصد پژوهش ها در حوزه کروناست مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه حدود 30 درصد از کل پژوهش های دانشگاه در طول سال میلادی گذشته به حل معضل کرونا پرداخته، تصریح کرد: این طرح ها برای پاسخ به نیاز جامعه، بر روی حوزه های مختلف تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری کووید متمرکز شده است.

دکتر مصطفی رضایی طاویرانی به بهانه هفته پژوهش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع کرونا و دغدغه های ایجاد شده در حوزه پژوهش جهت حل این معضل جهانی، اظهار کرد: خوشبختانه پژوهش بسیار سریع به این بحران پاسخ داد و تعداد زیادی از محققین حوزه های مختلف علوم پزشکی بر روی این موضوع متمرکز شدند.

وی با بیان اینکه در مقطعی فعالیت های پژوهشی مرتبط با کرونا از سایر حوزه ها پیشی گرفت، عنوان کرد: این مساله نه تنها به حل معضلات و مشکلات ناشی از این بحران کمک می کند بلکه سبب تحول و تسریع در امور پژوهشی نیز شده است.

طاویرانی با اشاره به تغییر و تسهیل سازوکارها برای تسریع و بهبود روند اجرای پژوهش های مرتبط با کرونا در دانشگاه، تصریح کرد: در نظر گرفتن دو مورد گرنت پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پژوهشی علوم پزشکی بهشتی: 30 درصد پژوهش ها در حوزه کروناست

مدیر پژوهشی علوم پزشکی بهشتی: 30 درصد پژوهش ها در حوزه کروناست