مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-08سياسي

دستگاه قضا به مسکن مهر کهگیلویه ورود کند


واحدهای مسکن مهر دهدشت مشکلاتی دارد که نیازمند ورود جدی دستگاه قضا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار مسؤولان قضایی شهرستان با مهم خواندن قضاوت در جامعه دینی اظهار داشت: ارکان مختلف برای صدور باید جدی گرفته شود.

امام جمعه کهگیلویه تأکید کرد: مبارزه با فساد، تبعیض و رانت خواری در ادارات شهرستان را با نگاه کارشناسی و تحول خواه رسیدگی کنید.

وی با بیان اینکه امروز در بانکها مردم مشکل دارند، گفت: فرآیند ضمانت در اعطای تسهیلات برای همه یکسان نیست،گاهی در پرداخت وام های کلان به مرفهان سخت گیری نمی شود اما یک فرد نیازمند برای دریافت وام جزیی ماه ها در انتظار می ماند و بروکراسی دست و پاگیر را طی می کند.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: در حالی که واحدهای مسکن مهر با گذشت 15 سال هنوز تکمیل نشده و ناقص به دست متقاضیان رسیده آقایان آمار می دهند که تکمیل است.

وی با بیان اینکه کم کاری های مسکن مهر می بایست در دستور کار رسیدگی دستگاه قضا قرار بگیرد، افزود: روزانه مراجعات مردمی به دفتر داریم که از وضعیت موجود ناراضی هستند.

کسی هم پاسخگو نیست.

وحدانی فر با اشاره به اینکه سال ها در واگذاری زمین ها به مردم سهل انگاری شده و 30 سال است اجازه توسعه به شهر داده نشده است، گفت: البته اخیرا کارهایی در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا به مسکن مهر کهگیلویه ورود کند

دستگاه قضا به مسکن مهر کهگیلویه ورود کند