مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 18:202020-12-07سياسي

یونسی: بی توجهی به معنویت زمانی رخ می دهد که فقر جایگزین سلامت و امنیت شود


مشاور ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، تاکید کرد: بی توجهی به معنویت و خداپرستی برای انسان، زمانی اتفاق می افتد که فقر، - مشاور ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، تاکید کرد: بی توجهی به معنویت و خداپرستی برای انسان، زمانی اتفاق می افتد که فقر، جایگزین امنیت و سلامت و عدالت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی طی سخنانی در وبینار بین المللی نقش دین در سلامت انسان با تاکید بر نیاز بشر به برخورداری از سلامت، امنیت بهداشتی و روانی، عدالت و آرامش، گفت: دین باید در این جهت بیشترین نقش را در جوامع ایفا کند.

مشاور ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، در همین خصوص تاکید کرد: احکام دینی ابتدا باید دنیای انسان را آباد کند.

زیرا آبادی و امنیت و سلامت دنیای مردم، مقدمه ای برای آبادی آخرت است.

یونسی، با یادآوری اینکه ادیان باید دنیا و آخرت انسان را توامان آباد کنند، گفت: رهبران ادیان باید به احکام دینی خود، برای شفاءبخشی بیشتر دردهای بشر توجه کنند.

زیرا هر جا که سلامت و رفاه باشد، خدا هم آنجا پرستیده خواهد شد.

مشاور رییس جمهوری تصریح کرد: بی توجهی به معنویت و خداپرستی برای انسان، زمانی اتفاق می افتد که فقر، جایگزین امنیت و سلامت و عدالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونسی: بی توجهی به معنویت زمانی رخ می دهد که فقر جایگزین سلامت و امنیت شود

یونسی: بی توجهی به معنویت زمانی رخ می دهد که فقر جایگزین سلامت و امنیت شود