مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-07پزشكي

کامبوجا ، نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن


کامبوجا یک نوشیدنی گازدار با طعم ترش و شیرین است که خواص زیادی داشته و از ترکیب چای با مواد حاصل از تخمیر همزیستی یک مخمر اسموفیل و یک باکتری اسید دوست ایجاد می شود و چای آن موجب جلوگیری از بیماری هایی مانند انواع سرطان و بیماری های قلبی عروقی شده و موجب .

- کامبوجا یک نوشیدنی گازدار با طعم ترش و شیرین است که خواص زیادی داشته و از ترکیب چای با مواد حاصل از تخمیر همزیستی یک مخمر اسموفیل و یک باکتری اسید دوست ایجاد می شود و چای آن موجب جلوگیری از بیماری هایی مانند انواع سرطان و بیماری های قلبی عروقی شده و موجب تحریک فعالیت های کبدی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهرداد کاشفی، کارشناس مرکز خدمات تخصصی آنالیز و فرآوری پژوهشکده گیاهان دارویی در این زمینه اظهار کرد: محققان طب سنتی بر این عقیده هستند که کامبوجا به دلیل روند تخمیر و ترکیباتی مانند اسید استیک و کمپلکس ارزنده ای از ویتامین های گروه B، یک آنتی بیوتیک طبیعی محسوب می شود و محیطی فراهم می کند که از رشد باکتری های آسیب رسان پیشگیری می کند.

مهندس کاشفی با ذکر این مطلب که اگر دچار استرس و اضطراب شده اید می توانید به سراغ نوشیدنی کامبوجا بروید در ادامه افزود: وجود ویتامین B و C موجود در کامبوجیا باعث تسکین و کاهش استرس شده، میل و اشتهای عصبی و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامبوجا ، نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

کامبوجا ، نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن