مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-07سياسي

اصلاح 500 هزار هکتار خاک در بیش از سه استان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیمراد اکبری در مراسم روز جهانی خاک که با شعار خاک را زنده نگه داریم و تنوع زیستی خاک را حفظ کنیم در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: - معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تاکنون به دلیل غفلت، خاک در کشور ردیف بودجه نداشته است، گفت: بهبود وضعیت خاک کشور نیازمند ردیف بودجه مجزا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیمراد اکبری در مراسم روز جهانی خاک که با شعار خاک را زنده نگه داریم و تنوع زیستی خاک را حفظ کنیم در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: این در حالیست که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع خاک از آب مهمتر است و اگر نتوانیم خاک را مدیریت کنیم به طور قطع آب، مدیریت پذیر نخواهد شد.

وی اظهارداشت: بنابراین پیشنهاد دادیم با استفاده از ماده 23 قانون بودجه، ردیفی برای بخش خاک، افزایش توان حاصلخیزی خاک های کشور و تهیه نقشه های مدیریت پذیر و افزایش مواد آلی خاک پیگیری شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در اجرای مصوبه قانون حفاظت خاک، آیین نامه اجرایی، تدوین شده است؛ با وجود اینکه ما در شرایط کرونایی واقع شدیم با کمک سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 500 هزار هکتار خاک در بیش از سه استان کشور

اصلاح 500 هزار هکتار خاک در بیش از سه استان کشور